בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה מריח כמו יין, טעים כמו יין ונראה כמו יין? מים חדשים עם "זיכרון של יין"

חברה ישראלית השיקה שורת משקאות-יין ללא אלכוהול, שאמורה להפוך למרענן הרשמי של כל מי שחולם על יין אבל מתעורר לאיסור שתיית משקאות משכרים. בינתיים בארה"ב, ומתי אצלנו?

10תגובות
מי יין
O. Vine

מאז הפציעו בחיינו המים בטעמים נדמה שאין קיץ בו לא מושק טעם חדש, או ליתר דיוק "אווירת אפרסק וטימין" שמזכירים יותר שתיית מימייה צבאית שלפני כמה שטיפות הכילה מיץ פטל עם שאריות משחת שיניים. הקיץ הזה, כך נראה, מגיעה בשורה אמיתית מכיוון ה'מים בטעמים' מאחר והטעם החדש הוא יין. חברת Wine Water, ששייכת ליקבי רמת הגולן, השיקה החודש את 'מי היין' שלה ש"מכילים זכרונות יין", אך ללא אלכוהול כלל.

מי היין מגיעים בשני טעמים – אדום (עשוי מקברנה סוביניון, מרלו, סירה ופטיט ורדו) ולבן (ריזלינג וגוורצטרמינר) – מגיעים בבקבוק של 350 מ"ל, ולשניהם ישנה גם אופציה מוגזת. לשמחת הנשים בהיריון שחולמות בלילה על כוס יין ומתעוררות לאיסור חמור על שתיית אלכוהול, אין ולו אחוז אחד של כהל במשקה ולעומת זאת מקסימום טעם-יין (לפי הבטחות החברה). המשקה מיוצר על ידי שימוש בעודפי תהלך הפקת היין, תוך כדי ניצול קליפות וגרעיני הענבים מהם הופק היין. התהליך הזה גם ממצה את טעמי היין, ביתר עדינות, וגם ממחזר את החומרים – לטובת החברה ולטובת כדור הארץ.

בראש חברת "Wine Water" עומדת ענת לוי, לשעבר מנכ"לית יקבי רמת הגולן, שבהודעה לעיתונות מסרה כי מטרת המהלך היא "להביא את התענוג הטהור של שתיית יין גם צרכנים שאינם מסוגלים ליהנות ממנו בגלל האלכוהול. O.Vine מעניק את תחושת היין ומעורר את זכרו, המשקה מספק את היתרונות הבריאותיים של נוגדי חמצון - ללא אלכוהול". החברה גם הצהירה שהמוצר הזה "מאפשר לשמור על היתרונות הבריאותיים של היין".

מי יין - דלג

לא רק עבור נשים בהיריון מדובר בפתרון מושלם – גם עבור הפודיז שלא יכולים לאכול מנת דג ללא היין הלבן שלהם אך נמצאים בעיצומו של יום עבודה, או סתם מכורים ליין שנמצאים בסכסוך עם הכבד שלהם. החברה הציגה את ליין המוצרים בתערוכת אוכל יוקרתית בניו יורק בתחילת החודש, והמשקאות עתידים להגיע לחנויות בארה"ב במהלך החודשים הקרובים. בהתחשב באופן ההשקה (היישר לחו"ל וחשיפה בתערוכות נחשבות כמו Summer Fancy Food Show), וקהל היעד אליה הוא מכוון (לא ילדים מצאים שמסרבים לשתות מים) ניתן להניח שהתמחור יהיה גבוה בהתאם.

מתי יגיע המרענן הקיצי החדש למדפי החנויות בישראל? בשלב הזה נראה שלא בקרוב, אך לקראת הקיץ הבא כבר יוכל המתעלף מחום הישראלי לבחור אם הוא רוצה להרוות את צמאונו בסתם מים, או במים שהפכו – כמו נס ישועי – לזיכרון יין עשיר וקריר בלב החום של תל אביב.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו