פסטיבל הקולנוע ירושלים - גלריה | הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אלוהיי הפסנתר

הסוגיות שעולות בסרט "אלוהי הפסנתר" מתפוגגות כבועות סבון

במרכז "אלוהי הפסנתר" ניצבת אם שתעשה הכל כדי שבנה יגדל להיות מלחין. סרט הביכורים של איתי טל מוקפד מבחינה אסתטית, אך הדמויות אינן עשירות מספיק והיצירה אינה מתרוממת ונעדרת נפח בעל משמעות

המתים של יפו

"המתים של יפו" הוא הסרט שרם לוי תמיד רצה ליצור

אחרי קריירה מפוארת של יצירה לטלוויזיה מגיע רם לוי אל הקולנוע. במרכז סרטו החדש זוג בורגני מיפו שאל ביתם מגיעים שלושה ילדים פלסטינים שנמלטו מהגדה. הסיפור נוגע ללב אך אינו סוחף דיו, וגם האלגוריה לא תמיד מצליחה להתרומם

אוגוסטין אלמודובר

אוגוסטין אלמודובר, מפיק סרטיו של אלמודובר, מספר על היצירה עם אחיו

זה יותר משלושה עשורים מפיק אוגוסטין אלמודובר את סרטיו של אחיו הגדול, פדרו. לרגל עליית "כאב ותהילה", הוא מספר בראיון מירושלים על ימיהם המחתרתיים בתקופת פרנקו, היסודות האוטוביוגרפיים ביצירתם ואיך עמדו בפיתוי וסירבו להצעות מהוליווד

זהר מידן ומנשה נוי בסרט "היום שאחרי לכתי". שגרה שקטה ולרוב דוממת

"היום שאחרי לכתי" הוא שיר הלל מורבידי לחיים

סרט הביכורים של נמרוד אלדר, המוקרן בפסטיבל ירושלים, מספר סיפור קטן ומאופק על אב שבתו מנסה להתאבד. מנשה נוי, באחת ההופעות הטובות ביותר שלו, מוביל צמד גיבורים שמבטא כאב ודיכאון דרך השתיקה

עוד בתרבות